SWOT

Silne strony:
Lider rynku, silna marka konsumenckaWyniki, rentowność, dywidendyModel biznesowy: e-commerce usług B2CWłasne kompetencje zwrotu podatkówDoświadczony i zmotywowany zespół zarządzający, akcjonariat
Silne strony:
Edukacja rynkuNowe rynki pracy w UEKomplementarne produkty i usługiEkspansja na rynkach pracy klientów (Wielka Brytania, Irlandia, Holandia)Ekspansja na rynkach pracowników
Słabe strony:
Sezonowość biznesuPrzychody uzależnione od kursu walutNiekomercyjny charakter współpracy z zagranicznymi urzędami skarbowymiNiewystarczająca płynność na NC
Zagrożenia:
Konkurencja globalna oraz lokalnaWejście Polski oraz Wielkiej Brytanii do strefy EUROIstotne zmniejszenie tymczasowej migracji zarobkowejIstotne zmiany przepisów podatkowych (PIT) w UE